מקצועיות​
מענה 24/7
פריסה ארצית

מומחה לאיטום גגות

היכרות עם סל התפקידים והשירותים של קבלן איטום שמתמחה בגגות יכולה לסייע גם ללקוחות פרטיים, גם לחברות אחזקה וגם לבעלי עסקים או נציגים של הסקטור המוסדי. בנוסף, אפשר לנצל את ההזדמנות ולהצביע על הבדלים בין עבודות איטום מקצועיות וחובבניות.

התפקיד העיקרי של מומחה לאיטום גגות הוא להסביר לנו על הבדלים בין סוגים שונים של חומרי איטום. בשביל שנוכל ליהנות מהיתרונות של חומרי איטום גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, אנחנו חייבים להבין איפה בדיוק באים לידי ביטוי ההבדלים ביניהם. גם אם נחליט בסופו של דבר להעביר את האחריות על ההחלטה הסופית לידיים של בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו, אף פעם לא יזיק להתייעץ עם מומחה ולהכין שיעורי בית.

מומחה לאיטום גגות יכול לסייע לנו להשוות בין סוגים שונים של חומרים על פי מידת ההתאמה שלהם לצרכים, לתקציב ולדרישות שלנו. הוא ירכז את כל המידע באופן מסודר ולאחר מכן יסביר לנו כיצד חומרי איטום מסוימים משפיעים עלינו. בגלל החשיבות של איטום מבחינת מניעת דליפות מים ונזקים בלתי הפיכים לתשתית ולרכוש, זה קריטי לבחור נכון את המומחה ולערב אותו בתהליך כמה שיותר מוקדם.

 

כך מומחה לאיטום גגות חוסך לנו בהוצאות

עוד תפקיד חשוב של מומחה לאיטום גגות בא לידי ביטוי בכך שהוא נותן לנו הצעת מחיר מסודרת. במסגרת כל הצעת מחיר אפשר למשל לדעת כמה יעלה לרכוש את חומרי הגלם, כמה יעלה לבצע הלבנה או סיוד של הגג אחרי זיפות גגות וכמה יעלה לנו להזמין שוב את קבלן האיטום על מנת לבצע תיקונים או אחזקה. ככל שנדע יותר דברים על מחירים של עבודות איטום שונות, כך נגדיל את שביעות הרצון שלנו מהפרויקט.

המומחה חוסך לנו בהוצאות כי הוא מכיר מקרוב את התחום ויש לו בו ניסיון קודם. בעוד אנו כלקוחות הקצה יכולים כל הזמן להציב את המחיר הנמוך בראש סדר העדיפויות, המומחה יביא בחשבון את ההבדלים בין העמידות של כל חומר איטום ואת האופן שבו עלינו לבחור אותו גם לפי סוג הגג שעליו אנחנו רוצים לעבוד.

 

סל השירותים של מומחה מקצועי

מומחה לאיטום גגות מספק שירותים שונים שלא תמיד אנחנו מודעים לחשיבות שלהם. אם מזמינים מהר ובצורה נכונה קבלן איטום מיומן, ניתן להשתמש בשירותים שלו בשביל לבצע את העבודות הבאות:

  1. הכנת הגג לאיטום – התפקיד של המומחה מתחיל עוד לפני שחומרי האיטום מגיעים אל הגג. בשביל לבצע את העבודה שלו כמו שצריך, על המומחה להכין את הגג לאיטום. הכנת הגג לאיטום כוללת למשל פינוי של חפצים ישנים ובהם מכשירי חשמל. לאחר מכן, על המומחה והעובדים שלו לדאוג לפינוי של דודי שמש, מערכות סולאריות, מזגנים ועוד. רק אחרי שמפנים את הגג מכל הדברים שיש עליו, אפשר להכין אותו לאיטום החדש באמצעות ניקיון יסודי והסרת שאריות איטום ישנות.
  2. איטום גגות בצורה מקצועית – החלק האופרטיבי בתפקיד של קבלן איטום כולל את יישום החומרים השונים על גבי הגג. בשביל שהאיטום של הגגות יתבצע בצורה מקצועית, מתייעצים מהר וביעילות עם מומחה שיודע איך לעבוד עם חומרים שונים. היכרות של המומחה עם הבדלים בין סוגי גגות מצד אחד ועם סוגים שונים של חומרי איטום מצד שני היא עניין קריטי, כי בעזרתה ניתן להשיג תוצאות מעולות בתוך זמן קצר מאוד.
  3. אחריות על עבודות איטום – ההבדל העיקרי בין עבודות איטום מקצועיות ורשלניות בא לידי ביטוי בזמינות של הקבלן אחרי שהפרויקט מסתיים. איש מקצוע חובבן לא יענה לטלפון או יתחמק ממתן תשובות, בעוד מומחה לאיטום גגות יספק לנו אחריות מלאה ויחס אישי מכל הלב. בזכות המעורבות הצמודה של המומחה והקבלן, לקוחות שמזמינים שירותי איטום יכולים לישון בשקט בלילה.

 

קהל היעד של קבלני איטום מוסמכים ומורשים

עוד דרך טובה להבין מה מאפיין את סל התפקידים של מומחה לאיטום גגות הוא לבדוק איזה שירותים הוא מציע לכל סוג של לקוחות. כך לדוגמא אפשר לראות שקהל היעד של המומחה בתחום הפרטי הם אנשים שקנו בית או רוצים לשפר את האיטום בדירה שלה. השירות של הקבלן והמומחה רלוונטי במקרים כאלה לאיטום של כל סוגי הגגות, לרבות בבתים צמודי קרקע, דירות בבנייני מגורים משותפים ועוד.

לשם השוואה, קהל יעד אחר שצריך מדי פעם לערב מומחה בתהליך קבלת ההחלטות של שירותי איטום הן חברות אחזקה. אלו חברות שמקבלות כסף תמורת אחזקה של מבנים פרטיים או מסחריים, לכן הן חייבות לדאוג לאיטום הרמטי של הגג, המרפסות ועוד. בשביל שהאיטום יתבצע בצורה מקצועית, נציגים של אותן חברות פונים לקבלני איטום ובוחרים אותו אחרי תהליך סינון ארוך וקפדני.

כמו כן, מומחה לאיטום גגות יכול להציע את סל השירותים שלו גם ללקוחות בסקטור המסחרי והמוסדי. בסקטור המסחרי אלו בעיקר בעלי עסקים וחנויות, בעוד המוסדות הציבוריים המשתמשים בשירותים שלו יכולים להיות בתי חולים, בתי ספר ועוד.

 

כך בוחרים קבלן איטום מומחה

הבעיה היחידה היא שלא כל קבלן איטום הוא אכן מומחה בתחומו. יתרה על כך, מאוד יכול להיות שנקבל פרטים על קבלן איטום מוסמך – אבל רק אחרי שהוא יסיים את העבודה נגלה שהוא לא באמת מומחה ושקשה לסמוך עליו. הפתרון הוא כמו תמיד להשעין את הבחירה על ניסיון של אנשים אחרים, כמו לדוגמא המלצות של חברים ומשפחה.

חוץ מזה, אפשר לתאם פגישת היכרות לא מחייבת עם כל קבלן איטום מוסמך שמציג את עצמו בתור מומחה. מלבד הכימיה האישית, פגישה כזו היא הזדמנות מעולה לשאול את הקבלן על פרויקטים שאותם הוא ביצע ולבקש לראות דוגמאות לפני ואחרי האיטום.

מומחה לאיטום גגות יבצע הצפת מים כדי לוודא שהאיטום הרמטי לחלוטין. במידה ורואים סימני נזילות, יש לטפל בהם מוקדם ככל האפשר.

קיימים סוגים רבים של חומרי איטום אך ניתן לחלק אותם לארבע קטגוריות מרכזיות: יריעות ביטומניות, חומרים אקריליים, חומרים פולואריטניים וזפת.

יריעות ביטומניות לא דורשות תחזוקה. כל יתר החומרים מחייבים אחזקה תקופתית וחידוש.

אז מה היה לנו?